torsdag den 5. maj 2011

Dag 18 - Hornillos del Camino til Castrojeriz, 21,63km

Sovesalen i Castrojeriz

Mødte igår eftermiddags de første to danskere på turen. Og pudsigt nok var den ene søster til Lisbeth frisør fra Hinnerup, så det fik vi da lige en snak om. Senere fik vi også lidt at drikke sammen med Ulla fra Wien, som holdt et langt indlæg om en metode som man kan opdrage sine børn efter og som hun underviser i og har skrevet bøger om, men det var sågu lidt langt ude efter min smag eller osse er jeg bare ikke klog nok - ingen kommentarer ;-) Randy fra Canada stødte til og snakkede med inden vi gik tidlig i seng. Dvs. jeg lå sammen med 11 franskere, som ikke kender til at være stille. Gjorde ikke noget om aftenen, men var sågu negativ da de snakkede højt og tændte lys om morgenen kl.6 - tåber! Nå, men jeg kom tidlig afsted, hvilket var ok. Dejligt stille vejr, ud af byen ud på mesetaen, som minder om dansk terræn bare uden træer. Lille smule smerte i benet fra start, men det blev ikke værre. Fortsatte til Hontanas og fik en pan con tortilla de verduras til morgenmad. Og tog de sidste 10km til Castrojeriz. Benet er lidt plaget, så spændt på imorgen. Fik et bad mm. Og kunne slappe af i turens bedste vejr indtil videre. Gik på bar med Helle for at reservere bord og et glas øl og en lang snak om dette og hint. Det var drønvarmt. Lallede lidt rundt i byen som er vældig hyggelig. Ud at spise med 2 fra USA, 2 fra Syd-Afrika og 3 fra Danmark, heraf Helle og Susanne som jeg mødte igår. Helt rart at få brugt det danske igen. Spændt på at se om benet er klar til imorgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar