lørdag den 9. april 2011

Vii på vejen igen.....

Fandt en interessant butik i Horsens på nettet, som havde flere mulige emner til nye vandrestøvler. Da de havde åbent hus, med servering af røde pølser fredag, valgte jeg at tage turen derned igår ;o)
Det viste sig at være et relativt lille udvalg af støvler de havde, hvoraf ingen af støvlerne tiltalte mig. Til gengæld havde de en norsk sko, Alfa, jeg ikke havde set før (og jeg har set rigtig meget vandrefodtøj!), som passede mig :o) Da de samtidig kørte åbent hus tilbud fik jeg den billigt og som sagt 2 røde pølser med i prisen.
Endelig fandt jeg noget fodtøj jeg kan bruge :o)


Jeg var hjemme fra Horsens kl.13 og kl.14 drog jeg afsted med 9kg på ryggen i de nye flotte sko. Jeg skal jo havde gået dem til på sølle 8 dage. Gik gennem skoven pga. det kraftige blæsevejr, med luften tyk af grene, kviste og blade og fik en go tur på 18km med udsigt til tusindvis af anemoner på vej i flor. Var træt i fødderne tilsidst, men det er nok meget normalt i nye sko. Det føltes ihvertfald mere som noget der skal "gåes til" end som noget der ikke passer.


Så nu har jeg ALT jeg skal bruge til turen og der er stadig en helt uge til jeg skal afsted.  Pyh, det er lang tid ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar