søndag den 17. april 2011


Sidder i Saint Jean Pied de Port og sveder. Her er 25 grader og høj solskin - helt fantastisk! Alt er flottere end jeg havde troet. Alt er sprunget ud, så alt er dejlig grønt og rapsmarkerne står i fuldt flor. Turen herned gik helt som planlagt og jeg fik endda fornøjelsen af at sove med min første snorker i toget inden caminoen overhovedet er startet ;-) Positiv Jan, positiv! Det er svært at være andet. Refugiet og deres folk er helt fantastiske og min køjekammerat Pedro er også fin selvom han ikke kan engelsk. Jeg er spændt på om jeg stadig er lige positiv efter morgendagens etape. 27km med sammenlagt 1300m stigning. Men vejrudsigten ser ok ud og jeg er sååå fit ;-) "Hvorfor bekymre sig - det er bare at ønske tingene sker"

2 kommentarer:

  1. Fedt foto! Ser ud og lyder fantastisk. Glæder os til at høre, hvordan fødderne har det - man kan godt føle, at de næsten er brækkede, når man når aften - og så alligevel være klar næste dag! Mange hilsner fra Ditte, Emil og Sanne

    SvarSlet
  2. go for it, my friend.. Because you're worth it..

    SvarSlet