torsdag den 21. april 2011

Dag 4 - Pamplona til Puenta De Reina, 26,31km

Lige kort inden jeg lukker øjnene - startede fra Pamplona kl.7. Gik gennem byen som så ud til at sove. Fik en café con leche og en croissant på vej ud af byen og vejret var super. Selvom jeg så flere snegle på vejen så blev det aldrig til regn. Gik i 2 lag indtil dagens højeste punkt, men måtte så for første gang bruge min vindjakke i en ca.15 min. Så blev det varmt og jeg måtte gå de sidste km i t-shirt. Kom forbi vinmarker, olivenlunde og lunde med mandeltræer. Igen en rigtig flot tur. Jeg kom igen frem som en af de første (skal lære at finde MIT tempo). Fik badet, vasket og set den flotte by. Mødtes med John, Christine, Andy og Rainee (efterhånden et team) og fik nogle øl og spiste aftensmad sammen. Mega meget hyggeligt! Kom ret sent i seng og ligger nu i posen og skriver. Igen en helt suveræn dag med gode og søde mennesker og ser frem til imorgen :-) Blir nok en laaang nat - ligger på stue med en elite snorker.

1 kommentar:

  1. Hej
    her i DK skinner solen også og det har den den sidste uges tid, helt fantastisk.. karin og jeg er i haven hver dag for tiden, ser græsset gro, skønt med 8 dages ferie.. forsat god tur, smukke..

    SvarSlet