onsdag den 30. marts 2011

Støvler til salg

Ude at "varme op" til turen og samtidigt et ihærdigt forsøg på at blive dus med mine støvler. Sidstnævnte ikke helt vellykket :-( Men det har hjulpet med tykkere sokker, så lad os se hvordan turen skrider frem. Har gået 7km nu og har 11kg på ryggen.

Jeg kom igen op på de 20km, men det var bestemt ingen nydelse til sidst. Vejret var overraskende godt og alt andet gik godt altså med undtagelse af de forbandede støvler. Jeg tror bare ikke jeg er skabt til støvler. Nu vil jeg ihvertfald bruge et par dage på at finde nogle vandresko istedet. Ærgeligt, når man har brugt 1600 på nogle state of the art støvler, endda på tilbud, som jeg troede næsten gik af sig selv, men de må siges at være et fejlkøb....for mig.
På venstre fod gør det ondt på "storetå-knoen" eller måske senen som går der hen over.....hvis der er nogen.
På højre fod gør det ondt i den sene som sidder på ydersiden op ad benet. Og tilsidst begyndte den tilsvarende sene på venstre fod/ben også at gøre ondt.

2 kommentarer:

  1. ..der er da dine grimme fødder der er vind og skæve, ikke støvlerne.. 11 kg.. hvormeget skal du have med ? jeg har da en trolly du gerne må låne hvis det skulle blive for tungt..

    SvarSlet
  2. Regner med at ha 9-10kg med, måske mindre. Når jeg har alt hvad jeg skal bruge går jeg i gang med at snitte tandbørsten til, minimere toiletrullen, droppe underhylere, mv.

    SvarSlet